Microsoft Publisher
1. Історія візитки
Види візиток
Візитки умовно можна розділити на види: особисті (сімейні), ділові та корпоративні.
Особисті візитки в основному використовуються в неформальному спілкуванні при дружньому знайомстві. Також популярні вони серед фрілансерів. У такій візитці, як правило, вказуються ім'я, прізвище та номер телефону власника. Посада та адреса в цій візитці можна опустити. Друк візитки може бути виконана в будь-якому стилі і розроблятися відповідно до індивідуальних переваг власника.
Корпоративна візитна картка, як правило, не містить імен і прізвищ. При друку, в ній вказується інформація про компанію, сфера діяльності, перелік послуг, що надаються, контактні телефони, карта проїзду, адреса веб сторінки. Зазвичай корпоративна візитка відображає фірмовий стиль компанії. Має рекламний характер і в основному використовується на виставках, конференціях, з'їздах.
Ділова візитка використовується в бізнесі, на офіційних зустрічах і переговорах, для надання контактної інформації своїм майбутнім клієнтам. На ділових візитках обов'язково вказуються ім'я, прізвище, посада бізнесмена, а також назва фірми і вид її діяльності. Відповідно до загальносвітової практики і за правилами російської мови спочатку повинні бути зазначені ім'я, по батькові, а потім - прізвище. У розробці візитки використовується фірмовий стиль компанії і логотип. Такі візитки зазвичай мають строгий дизайн. У державних службовців та депутатів на візитній картці може знаходитися зображення державних відзнак, таких як прапор і герб країни. Ділова візитна картка без адреси також не відповідає нормам етикету. Винятком є дипломати і вищі державні посадові особи. Ділові візитки повинні містити максимально читаються шрифти. Не рекомендується застосовувати складні декоративні шрифти (якщо тільки цього не вимагає профіль вашої діяльності), курсивне, а також жирне накреслення.
Бейдж
Виды бейджів
- карточки с текстом
- наклейки
- значки (нагрудні знаки)
Немає коментарів:
Дописати коментар